For os er det vigtigt, at I oplever en så god support som mulig. Derfor har vi her samlet nogle enkle råd.
Vi registrerer automatisk henvendelser sendt til support@netic.dk i vores JIRA sagshåndteringssystem, og sender automatisk et svar retur til afsenderen med et sagsnummer som reference på den pågældende sag.
Vi besvarer normalt supporthenvendelser indenfor én arbejdsdag, typisk hurtigere.
Vores support kan også kontaktes på telefon: +45 7777 0999.
Vi sidder klar ved telefonen inden for normal arbejdstid. Uden for denne er supporttelefonen betjent af en tilkaldevagt, som kan kontaktes af kunder med 24/7 supportaftaler, og kun i forbindelse med nedbrud. Alle andre henvendelser uden for normal arbejdstid henvises til næste arbejdsdag.
For os er det vigtigt, at I oplev
Her skriver Netic akutte informationer omkring Drift
Loading...
Viser planlagte Changes og Driftstatus udmeldinger der henfører til eller berører systemer der hostes hos eller er hosted hos Netic.
Viser åbne hændelser (Incidents), igangværende ændringer (Changes) og aktuelle udmeldinger der henfører til eller berører systemer der hostes hos eller er hosted hos Netic.
Viser døgnets afsluttede hændelser (Incidents), ændringer (Changes) og Driftsstatus udmeldinger der henfører til eller berører systemer hos Netic.